Obchodné podmienky

Formuláre na stiahnutie:
Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy ( Formular na odstupenie od zmluvy) | Reklamačný formulár ( Reklamačný formulár)

 

Úvodné ustanovenia a definícia pojmov

Prevádzkovateľ: 

Profi Tech Solution s. r. o.,

IČO 56827377, DIČ: 2122466500  so sídlom Tomášikova 12573/50E Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 04, Slovenská republika, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresného súdu Bratislava III, oddiel: Sro, Vložka číslo:  186187/B.

e-mail: buildstore.sk@gmail.com

(ďalej tiež ako Prevádzkovateľ“).

Prevádzkovateľ prevádzkuje internetový obchod na stránkach www.buildstore.sk (ďalej tiež ako „internetový obchod“). Internetový obchod predstavuje portál, na základe ktorého má tretia osoba možnosť si ponúkaný tovar prezrieť a podľa podmienok v týchto Všeobecných obchodných podmienkach internetového obchodu www.buildstore.sk (ďalej tiež ako „VOP“) uvedených zakúpiť.

  1. Tieto VOP, Spoločne s kúpnou zmluvou uzavretou podľa VOP, Reklamačným poriadkom a Zásadami na ochranu osobných údajov, zakladajú právny vzťah medzi Prevádzkovateľom a treťou osobou (ďalej tiež ako „kupujúci“) pri kúpe tovaru ponúkaného internetovým obchodom.
  2. Právne vzťahy takto vzniknuté sa riadia VOP, súčasťou ktorých je Reklamačný poriadok, Zásady na ochranu osobných údajov, dostupné na stránkach internetového obchodu www.buildstore.sk, zákonom č. 250/2007 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení, a právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky, najmä zákonom  o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení (ďalej tiež ako „Zákon na ochranu spotrebiteľa“). Na kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom a/alebo ktorý kupuje tovar za účelom podnikania, sa ustanovenia VOP, Reklamačného poriadku, Zásad na ochranu osobných údajov a právnych noriem upravujúcich práva a povinnosti spotrebiteľa nevzťahujú a na právne vzťahy medzi takýmto kupujúcim a Prevádzkovateľom sa použije právny poriadok platný na území Slovenskej republiky, najme občiansky zákonník a obchodný zákonník, oba v platom znení.
  3. Kúpnou zmluvou pre účely internetového obchodu je kúpna zmluva uzavretá v súlade s VOP, predmetom ktorej je prevod vlastníckeho práva k tovaru ponúkanému internetovým obchodom na kupujúceho a povinnosť kupujúceho uhradiť za zakúpený tovar Prevádzkovateľovi kúpnu cenu (ďalej tiež ako „Kúpna zmluva“).

 

Postup pri objednávaní tovaru, akceptácia objednávky, uzavretie Kúpnej zmluvy

  1. Tovar prezentovaný internetovým obchodom a informácie o ňom týkajúce sa prevažne množstva a dostupnosti sú orientačné a môžu byť Prevádzkovateľom aktualizované s určitým časovým odstupom, a to podľa technických a personálnych možností Prevádzkovateľa. Zásadné vlastnosti a kvalita ponúkaného tovaru však zostávajú bez zmien.
  2. Zmluvný vzťah medzi Prevádzkovateľom a kupujúcim vzniká uzavretím kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva je uzavretá na základe objednávky vytvorenej v internetovom obchode kupujúcim a akceptovanej Prevádzkovateľom.
  3. Vytvorenie objednávky:
    • Kupujúci si po prezretí tovaru v internetovom obchode vyberie požadovaný tovar a zadá ho pomocou tlačidla „Do košíka“ v požadovanom množstve do virtuálneho nákupného košíka.
    • Po ukončení výberu tovaru má kupujúci možnosť vrátiť sa naspať do internetového obchodu označením tlačidla „Pokračovať v nákupe“ a pokračovať vo výbere ďalšieho tovaru alebo pokračovať v objednaní skôr zvoleného tovaru v nákupnom košíku označením tlačidla „Prejsť do košíka“.
    • Kupujúci vystaví objednávku vyplnením údajov o kupujúcom, vyplnením názvu, množstva a ceny tovaru ponúkaného v internetovom obchode a zamýšľaného kúpiť, fakturačných a dodacích údajov kupujúceho, telefonického kontaktu a e-mailu kupujúceho. Pokiaľ by mal byť tovar doručený osobe odlišnej od kupujúceho, musí objednávka obsahovať údaje spôsobilé tovar tejto osobe riadne doručiť. Kupujúci je povinný uvádzať pravdivé údaje a pred odoslaním objednávky má kupujúci možnosť sa oboznámiť s VOP, Reklamačným poriadkom, Zásadami na ochranu osobných údajov (GDPR), ktoré predstavujú súčasť Kúpnej zmluvy a bez odsúhlasenia ktorých nie je možné objednávku uskutočnenú v internetovom obchode prijať. Súhlas podľa predchádzajúcej vety sa prejavuje výberom tlačidla „Súhlasím so Všeobecnými obchodnými podmienkami internetového obchodu buildstore.sk, vrátane Reklamačného poriadku a Zásad na ochranu osobných údajov (GDPR)“.
    • Súhlas podľa predchádzajúcej vety sa prejavuje súhlasem vety „Odoslaním objednávky súhlasíte s obchodnými podmienkami  podmienkami ochrany osobných údajov“. Odoslanie objednávky kupujúcim sa realizuje zadaním tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“.
    • Objednávka vystavená kupujúcim predstavuje návrh kupujúceho na uzavretie Kúpnej zmluvy a považuje sa za odoslanú Prevádzkovateľovi jej doručením, o čom bude kupujúci informovaný správnou na obrazovke po odoslaní objednávky a potvrdením odoslaným na e-mail kupujúceho uvedený v objednávke, to všetko za podmienky, že bola objednávka vyplnená riadne podľa VOP. Potvrdenie o doručení objednávky Prevádzkovateľovi nepredstavuje prijatie objednávky podľa VOP.
    • Odoslaním objednávky prejavuje kupujúci vôľu objednaný tovar kúpiť, tj. prevziať ho a uhradiť za neho v objednávke uvedenú kúpnu cenu, to všetko v súlade s VOP.
    • Kupujúci je oprávnený odvolať objednávku kedykoľvek, najneskôr však do dňa, v ktorom došlo k prijatiu objednávky Prevádzkovateľom. Pre odvolanie objednávky po uvedenom dni a za predpokladu, že je kupujúci spotrebiteľ, postupuje kupujúci podľa čl. V., odst. 8 VOP/Reklamačný poriadok.
    • Kupujúci berie na vedomie, že odoslaním objednávky vzniká kupujúcemu záväzok za objednaný tovar uhradiť kúpnu cenu.
  4. Zmeny objednávky:
    • Do uskutočnenia prijatia objednávky prevádzkovateľom je kupujúci oprávnený navrhovať zmeny objednávky, a to formou e-mailu alebo vyplnením kontaktného formulára, alebo zavolaním na Infolinku Prevádzkovateľa, uvedenú v internetovom obchode.
    • V prípade, že po doručení objednávky nebude možné dodať všetok tovar v objednávke uvedený, prípadne v požadovanom množstve, či dôjde k iným zmenám v možnostiach doručenia tovaru, alebo k iným zmenám vzťahujúcim sa k objednávke, bude kupujúci o tejto skutočnosti Prevádzkovateľom informovaný, a to formou e-mailu či telefonicky. Kupujúci bude v takomto prípade požiadaný, aby sa vyjadril, či s navrhovanou zmenou súhlasí, a to v lehote do 14 dní odo dňa oznámenia návrhu zmeny objednávky. Po márnom uplynutí lehoty podľa predchádzajúcej vety, bude celá objednávka zrušená.
  5. Akceptácia objednávky:
    • Prevádzkovateľ akceptuje riadne vystavenú a doručenú objednávku kupujúceho v lehote do piatich (5) dní odo dňa jej doručenia podľa VOP, a to formou e-mailu odoslaného kupujúcemu na e-mail uvedený v objednávke, obsahujúceho výslovný prejav vôle Prevádzkovateľa prijať (akceptovať) objednávku. Vôľa prijať objednávku podľa predošlej vety je v potvrdzujúcom e-maily prejavená slovami „Vašu objednávku sme v poriadku prijali“ (ďalej tiež ako „Prijatie objednávky“). Číslo objednávky uvedené v akceptačnom e-maily Prevádzkovateľa sa musí zhodovať s číslom objednávky vygenerovaným internetovým obchodom po odoslaní objednávky kupujúcim.
    • Pokiaľ by nedošlo k prijatiu objednávky v lehote do pätnástich (15) dní odo dňa jej doručenia Prevádzkovateľovi podľa VOP, je objednávka zrušená a k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedochádza.
  6. Uzavretie Kúpnej zmluvy:
    • Prijatím objednávky Prevádzkovateľom podľa týchto VOP dochádza k uzavretiu Kúpnej zmluvy, teda ku vzniku povinnosti Prevádzkovateľa odoslať tovar podľa objednávky a týchto VOP a povinnosť kupujúceho tovar prevziať a zaplatiť za neho v prijatej objednávke uvedenú kúpnu cenu. Kupujúci berie na vedomie, že odolaním objednávky vzniká kupujúcemu povinnosť uhradiť za objednaný tovar kúpnu cenu. Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.
    • K prijatiu objednávky Prevádzkovateľom dochádza spravidla bez zbytočného odkladu po odoslaní objednávky podľa VOP, a to informáciou „Objednávka odoslaná. Rekapituláciu Vám zasielame aj e-mailom. Číslo vašej objednávky“, kde bude v každej akceptácií objednávky uvedené číslo objednávky zhodujúce sa s číslom objednávky vygenerované internetovým obchodom bezprostredne po odoslaní objednávky kupujúcim. Uzavretá Kúpna zmluva je uložená u Prevádzkovateľa. Na základe písomnej požiadavky kupujúceho, bude kupujúcemu k umožnený prístup k uzavretej Kúpnej zmluve.
    • V prípade, že dôjde po uzavretí Kúpnej zmluvy k zmene v množstve alebo dostupnosti tovaru, prípadne navrhne Prevádzkovateľ inú zmenu Kúpnej zmluvy, informuje o tejto zmene Prevádzkovateľ vhodným spôsobom kupujúceho. Zároveň požiada kupujúceho o udelenie súhlasu či nesúhlasu s navrhovanou zmenou, a to v lehote do troch (3) dní odo dňa, kedy došlo k oznámeniu o navrhovanej zmene, spôsobom v oznámení o navrhovanej zmene uvedenom (najčastejšie formou e-mailu). Po túto dobu je tovar, ktorého sa zmena netýka, pre kupujúceho rezervovaný. Po márnom uplynutí uvedenej lehoty alebo po vyjadrení nesúhlasu kupujúceho s navrhovanou zmenou v uvedenej lehote, dochádza k zániku platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy a Prevádzkovateľ nie je povinný tovar doručiť. Prevádzkovateľ je však povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich (14) dní odo dňa, kedy došlo k zániku platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy z vyššie uvedených dôvodov, vrátiť zaplatenú kúpnu cenu v súlade s VOP, a to na účet, z ktorého bola kúpna cena uhradená. V prípade prejavu súhlasu kupujúceho so zmenou objednávky podľa vety prvej tohto odstavca spôsobom a v lehote podľa vety druhej tohto odstavca, dochádza ku zmene Kúpnej zmluvy a zmluvné strany sú povinné plniť v súlade s takto odsúhlasenou zmenou Kúpnej zmluvy.
    • V prípade, že má byť predmetom záväzku Prevádzkovateľa podľa VOP poskytnutie digitálneho obsahu, ktorý je dodaný na hmotnom nosiči, použijú sa na neho ustanovenia VOP o tovaru, pokiaľ nie je vo VOP uvedené inak.
  7. Zákaznícky účet:
    • Na základe registrácie kupujúceho v rámci internetového obchodu môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského účtu (ďalej tiež ako „Zákaznícky účet“).
    • Pri registrácii Užívateľského účtu je kupujúci povinný uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny, ich bez zbytočného odkladu aktualizovať.
    • Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadne týchto prístupových údajov je povinnosťou kupujúceho zachovávať mlčanlivosť a nikomu ich neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, Prevádzkovateľ za to nenesie žiadnu zodpovednosť.
    • Užívateľský účet sa vzťahuje k osobe kupujúceho, a kupujúci nie je oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.
    • Užívateľský účet môže Prevádzkovateľ zrušiť, a to najmä v prípade, ak ho kupujúci viac ako dva (2) roky nevyužíva, či v prípade, ak kupujúci poruší svoje povinnosti vyplývajúce z VOP.
    • Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia.

 

Kúpna cena a spôsob jej úhrady

Uzavretím Kúpnej zmluvy podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len „VOP“) vzniká Prevádzkovateľovi povinnosť dodať tovar za podmienok uvedených vo VOP a Kupujúcemu povinnosť prevziať tovar a uhradiť:

  • kúpnu cenu tovaru,

  • náklady spojené so zvolenou formou úhrady (napr. dobierka, ak je spoplatnená),

  • náklady na doručenie tovaru.

1. Cena tovaru:
Jednotková cena každého tovaru je uvedená priamo pri konkrétnom produkte v internetovom obchode. Po vložení tovaru do košíka, výbere množstva, spôsobu úhrady a dopravy sa automaticky vypočíta celková kúpna cena.

Ceny sú uvádzané vrátane DPH, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak (napr. cena bez DPH).

2. Ďalšie náklady:
Do kúpnej ceny nie sú zahrnuté:

  • náklady spojené so zvolenou formou úhrady (napr. poplatky za dobierku),

  • náklady na dopravu,

  • iné náklady, ktoré môžu vzniknúť Kupujúcemu pri objednávke (napr. bankové poplatky, náklady na internetové pripojenie alebo používanie elektronických komunikačných prostriedkov).

Tieto náklady znáša Kupujúci a nie sú súčasťou kúpnej ceny.

3. Spôsoby úhrady kúpnej ceny:
Kupujúci si pred odoslaním objednávky môže zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov úhrady:

  • Bezhotovostne platobnou kartou alebo platobnou bránou Shoptet Pay, vrátane možnosti platby prostredníctvom:

    • Apple Pay

    • Google Pay

    • Platby kartou (VISA, MasterCard a pod.)

  • Bezhotovostne prevodom na účet Prevádzkovateľa, a to:

    • po obdržaní platobných pokynov e-mailom, alebo

    • priamo podľa údajov zverejnených na webovej stránke internetového obchodu.

    Poznámka: V prípade platby pred prijatím objednávky Prevádzkovateľom sa táto platba považuje za zálohu.

  • Dobierka – úhrada v hotovosti alebo kartou pri doručení (v závislosti od možnosti konkrétneho dopravcu).

4. Platobné podmienky:
Kupujúci je povinný uviesť pri platbe správny variabilný symbol – číslo objednávky. Toto číslo je vygenerované systémom pri odoslaní objednávky a uvedené v e-maile s potvrdením objednávky.

Splatnosť kúpnej ceny je najneskôr do troch (3) dní odo dňa prijatia objednávky Prevádzkovateľom, pred jej odovzdaním Dopravcovi. Pri voľbe platby na dobierku je kúpna cena splatná pri doručení tovaru.

Ak adresát (Kupujúci alebo iná osoba uvedená v objednávke) znemožní doručenie, kúpna cena sa stáva splatnou dňom posledného neúspešného pokusu o doručenie.

5. Fakturácia a vlastnícke právo:
Prevádzkovateľ vystaví Kupujúcemu daňový doklad – faktúru, ktorá bude:

  • zaslaná e-mailom, alebo

  • priložená k tovaru v listinnej podobe.

Faktúra zároveň slúži ako dodací a záručný list (ak nie je vystavený samostatne).

Tovar ostáva vo vlastníctve Prevádzkovateľa až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. Nebezpečenstvo škody však prechádza na Kupujúceho momentom prevzatia tovaru.

6. Zmena ceny po uzavretí zmluvy:
V prípade, že po uzavretí Kúpnej zmluvy a pred úhradou kúpnej ceny dôjde k podstatnému zvýšeniu ceny, má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť v lehote 14 dní odo dňa oznámenia tejto zmeny.

 

Spôsob a podmienky doručenia tovaru

Odoslanie tovaru:
Odoslanie objednaného tovaru alebo príprava na osobný odber na sklade výrobcu je možná najneskôr nasledujúci deň po potvrdení objednávky.

Dopravu tovaru zaisťuje Prevádzkovateľ prostredníctvom prepravných spoločností alebo prostredníctvom doručovateľa poštovných služieb (ďalej tiež ako „Dopravca“).

Možnosti dopravy:

DPD výdajné miesta – do 30 kg/balík (doručenie obvykle nasledujúci deň po odoslaní)

DPD Home na adresu – do 30 kg/balík (doručenie obvykle nasledujúci deň po odoslaní)

Packeta Z-Point výdajné miesta – do 15 kg/balík (doručenie obvykle do 2–3 pracovných dní)

Packeta Home na adresu – do 15 kg/balík (doručenie obvykle do 2–3 pracovných dní)

Osobný odber – Nádražná 39, 90028 Ivanka pri Dunaji, od pondelka do piatka, od 07:30 do 15:00

Doprava zadarmo od 450 € – Pri nákupe nad 450 € ponúkame bezplatné doručenie v rámci celého územia Slovenskej republiky.

Podmienky dopravy:
Kupujúci je povinný si zvoliť spôsob dopravy tovaru pred odoslaním objednávky v internetovom obchode v kroku „Doprava & platba“ a za takto zvolený druh dopravy zaplatiť prepravné náklady vo výške uvedenej pri jednotlivých druhoch prepravy.

Kupujúci berie na vedomie a odoslaním objednávky prejavuje súhlas s tým, že tovar môže byť rozložený do viacero zásielok. Náklady na dopravu takto rozloženého tovaru sa nemenia a nie sú k ťarche kupujúceho.

Pred odoslaním objednávky je kupujúci povinný skontrolovať dodacie údaje, aby bolo možné tovar riadne doručiť. Za nedoručenie tovaru alebo jeho pozdejšie doručenie z dôvodov nesprávne uvedeného/ých údaja/ov adresáta nenesie Prevádzkovateľ zodpovednosť.

Doručenie a informácie:
Dopravca obvykle informuje adresáta zásielky formou SMS správy, e-mailu prípadne telefonicky o predpokladanom termíne doručenia tovaru. Adresát zásielky je povinný sa na mieste dohodnutom v Kúpnej zmluve v čase predpokladaného doručenia tovaru zdržiavať, prípadne oprávniť tretiu osobu na prevzatie zásielky.

Adresát zásielky je povinný sa Dopravcovi preukázať platným dokladom, z ktorého je zjavná zhoda údajov týkajúcich sa adresáta zásielky uvedených v objednávke a v oprávnení pre prevzatie zásielky.

Vrátenie tovaru:
V prípade vrátenia tovaru, a to z akéhokoľvek dôvodu, nesie náklady na prepravu vždy kupujúci. Prevádzkovateľ uhradí len náklady tovaru vo výške najnižšej ceny dopravy.

Doručenie:
Termíny doručenia tovaru uvedené v internetovom obchode sú orientačné. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nedodržanie termínu doručenia Dopravcom. Pri prevzatí tovaru od Dopravcu je povinnosťou adresáta bezodkladne prekontrolovať tovar v prítomnosti pracovníka Dopravcu, a to najmä v súvislosti s poškodením zásielky a množstvom objednaného tovaru.

 

Reklamačný poriadok, vrátenie tovaru, odstúpenie od Kúpnej zmluvy, alternatívne riešenie sporov

Reklamačný poriadok je nedeliteľnou súčasťou VOP a predstavuje postup pri vrátení tovaru z dôvodu uplatnenia nárokov plnenia z vád (ďalej tiež ako „reklamácia“), a taktiež postup v prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy, vrátane alternatívneho riešenia sporov so spotrebiteľom. Reklamačný poriadok je k dispozícii na stránkach internetového obchodu a v sídle Prevádzkovateľa.
Kupujúci je povinný zoznámiť sa s Reklamačným poriadkom pred objednaním tovaru.
Kupujúci je povinný poskytnúť Prevádzkovateľovi nutnú súčinnosť potrebnú pre vybavenie reklamácie. V prípade neposkytnutia tejto súčinnosti sa lehoty pre vybavenie reklamácie predlžujú o dobu, po ktorú nebola nutná súčinnosť Prevádzkovateľovi poskytnutá.
Uzavretím Kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od Prevádzkovateľa vyjadruje kupujúci súhlas s týmto Reklamačným poriadkom.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Uzavretím kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru kupujúci potvrdzuje, že bol oboznamený s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami. Kupujúci sa zaväzuje poskytnúť predávajúcemu potrebnú súčinnosť pri vybavovaní reklamácie. Lehota na vybavenie reklamácie sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci neposkytol požadovanú súčinnosť.
Vybavenie reklamácie prebehne najneskôr do 30 dní od jej riadneho uplatnenia, v súlade s § 18 ods. 4 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.

Záruka za akosť:
Dĺžka záručnej doby je uvedená v internetovom obchode pri každom ponúkanom tovare.
Daňový doklad (faktúra) vystavená Prevádzkovateľom a obsahujúca právnymi normami požadované údaje pre uplatnenie záruky, slúži tiež ako doklad o záruke, a to v prípade, že nie je vystavený zvláštny záručný list.
Lehote pre uplatnenie práv z vadného plnenia v trvaní dvadsať štyri (24) mesiacov začína bežať dňom, v ktorom došlo k prevzatiu tovaru kupujúcim. Ku skráteniu uvedenej lehoty môže dôjsť výlučne v prípade, že právne normy platné na území Slovenskej republiky uvádzajú kratšiu lehotu. Lehota pre uplatnenie práv z vadného plnenia však neskončí skôr, než je doba použiteľnosti uvedená na obale tovaru, prípadne v návode.
Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záruka za akosť, zaniknú, ak nebudú uplatnené v uvedenej lehote.

ZÁRUČNÉ PODMIENKY A SPOTREBNÉ MATERIÁLY
Niektoré produkty v našej ponuke, najmä spotrebný materiál značky Mapei (napr. lepidlá, malty, stierky), majú obmedzenú trvanlivosť, ktorá je uvedená priamo na obale.
Kupujúci berie na vedomie, že:
• Trvanlivosť sa môže líšiť v závislosti od šarže.
• Predávajúci garantuje, že každý produkt je odosielaný v zodpovedajúcej kvalite, s platnou dobou trvanlivosti a v bezchybnom stave.
• Reklamáciu z dôvodu trvanlivosti možno uplatniť len, ak:
o produkt bol doručený po uplynutí dátumu spotreby,
o alebo nebol použiteľný pred uplynutím doby uvedenej na obale.

Odporúčame zákazníkovi bezprostredne po doručení zásielky skontrolovať jej stav a obsah, vrátane označenia, neporušenosti obalov a dátumu spotreby.
Na neskoršie reklamácie týkajúce sa zjavného poškodenia alebo zámene tovaru nemusí byť braný zreteľ, ak tieto skutočnosti neboli oznámené bezodkladne.

POSTUP PRI UPLATNENÍ REKLAMÁCIE
Vyplňte Reklamačný formulár dostupný na našej webovej stránke.
Priložte fotografie produktu a popis vady.
Pošlite dokumentáciu e-mailom na adresu: buildstore.sk@gmail.com
Po spracovaní vás budeme kontaktovať a dohodneme si s vami ďalší postup.
Spotrebiteľ má právo zvoliť si spôsob vybavenia reklamácie (oprava, výmena, vrátenie peňazí alebo zľava), v súlade s § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka, pokiaľ tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady.

NEKOMPLETNÁ ALEBO POŠKODENÁ ZÁSIELKA
Ak ste obdržali chybný alebo nekompletný tovar:
• Kontaktujte nás bezodkladne e-mailom,
• Priložte fotografie balenia a obsahu,
• Popíšte rozdiel oproti objednávke.
Reklamácia nebude uznaná, ak sa preukáže, že vada vznikla nesprávnym použitím tovaru, mechanickým poškodením alebo nedodržaním podmienok skladovania (§ 18 ods. 6 zákona č. 250/2007 Z. z.).

 

Odstúpenie od Kúpnej zmluvy

  1. Právo na odstúpenie od zmluvy (len pre spotrebiteľov)
    Podľa § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. má spotrebiteľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa:

  • prevzatia tovaru,

  • prevzatia poslednej časti dodávky, ak ide o rozdelenú objednávku,

  • prevzatia prvej dodávky, ak ide o opakované doručovanie,

  • uzavretia zmluvy, ak ide o poskytovanie služby.

Toto právo sa vzťahuje výhradne na spotrebiteľov – fyzické osoby, ktoré nekonajú v rámci podnikateľskej činnosti. Právo na odstúpenie sa nevzťahuje na nákupy uskutočnené firmami (právnickými osobami) alebo živnostníkmi (SZČO).

  1. Spôsob uplatnenia práva na odstúpenie
    Odstúpenie od zmluvy je možné oznámiť:

  • e-mailom na adresu: buildstore.sk@gmail.com (odporúčané),

  • písomne na adresu sídla:
    Profi Tech Solution s. r. o., Tomášikova 12573/50E Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 04, avšak poštová komunikácia je z dôvodu virtuálneho adresu realizovaná iba raz mesačne.
    Kupujúci môže využiť formulár na odstúpenie, ktorý je dostupný na webovej stránke predávajúceho.

  1. Vrátenie tovaru a podmienky vrátenia kúpnej ceny
    Spotrebiteľ je povinný doručiť tovar predávajúcemu do 14 dní od oznámenia o odstúpení. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
    Vrátenie peňazí sa uskutoční až po prevzatí tovaru a jeho kontrole (najmä overenie stavu, úplnosti, neporušenia, atď.). Vrátenie bude realizované rovnakou platobnou metódou, akou bola platba prijatá, pokiaľ sa nedohodne inak.
    Po obdržaní elektronického formulára predávajúci zašle kupujúcemu podrobné inštrukcie týkajúce sa vrátenia tovaru, vrátane adresy, na ktorú je potrebné tovar zaslať.

  2. Výnimky z práva na odstúpenie (§ 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z.)
    Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy v prípadoch, ak ide o:

  • tovar vyrobený podľa požiadaviek spotrebiteľa,

  • tovar zhotovený na mieru alebo určený osobitne pre jedného spotrebiteľa,

  • tovar, ktorý nie je bežne skladom a bol špeciálne zabezpečený od dodávateľa výhradne pre konkrétneho kupujúceho (napr. stavebná chémia objednaná na zákazku),

  • tovar, ktorý podlieha rýchlemu zhoršeniu alebo skaze,

  • zapečatený tovar, ktorý po otvorení nie je vhodné vrátiť z hygienických dôvodov.

  1. Bezúplatné plnenia (darčeky)
    Ak bol súčasťou dodávky aj darček alebo iné bezúplatné plnenie, je spotrebiteľ povinný ho spolu s tovarom vrátiť. V opačnom prípade môže dôjsť k bezdôvodnému obohateniu.

 

Alternatívne riešenie sporov s kupujúcim – spotrebiteľom

    • Alternatívnym riešením sporov sa rozumie mimosúdne urovnanie sťažností prostredníctvom nestranného orgánu.
    • Alternatívne riešenie sporov je oprávnený využiť kupujúci – spotrebiteľ v prípade, že nebude Prevádzkovateľom úplne vyhovené sťažnosti kupujúceho alebo v prípade, že nebude Prevádzkovateľ v lehote do tridsiatich (30) dní odo dňa, kedy mu bola sťažnosť kupujúceho doručená, na sťažnosť reagovať, a to buď kontaktovaním Slovenskej obchodnej inšpekcie (www.soi.sk) prípadne na stránkach Európskej komisie (https:ec.europa.eu/consumer/odr), v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa.
    • Ustanovenie tohto článku sa netýka možnosti súdneho riešenia sporu s kupujúcim, ku ktorému je kupujúci bez obmedzenia oprávnený

 

Zásady na ochranu osobných údajov (GDPR)

  1. Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EU 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (ďalej tiež ako „nariadenie GDPR“) uvádza Prevádzkovateľ, že správcom údajov je spoločnosť Profi Tech Solution s. r. o.,IČO 56827377,   so sídlom Tomášikova 12573/50E Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 04, Slovenská republika, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresného súdu Bratislava III, oddiel: Sro, Vložka číslo:  186187/B.(ďalej tiež ako „Správca“). Kontaktné údaje Správcu sú, okrem adresy sídla, tiež internetové stránky buildstore.sk, telefón +421 903 905 241, e-mail: buildstore.sk@gmail.com
  2. Za osobné údaje sa pokladajú akékoľvek informácie, ktoré sa týkajú identifikované alebo identifikovateľnej žijúcej osoby, napr. meno, priezvisko, domáca adresa, e-mailová adresa, číslo identifikačnej karty, adresa IP (Internetový protokol), ID súboru cookie, identifikátor telefónu pre inzerentov. K osobným údajom patria aj rôzne jednotlivé informácie, ktoré spoločne ako celok môžu viesť k identifikácií určitej osoby (ďalej spoločne tiež „osobné údaje“).
  3. Správca spracováva osobné údaje, ktoré mu boli poskytnuté kupujúcim (ďalej tiež ako „osobné údaje kupujúceho“).
  4. Správca spracováva osobné údaje kupujúceho z dôvodu riadneho plnenia Kúpnej zmluvy, oprávneného záujmu Správcu na poskytovaní priameho marketingu podľa čl. 6, ods. 1, písm b) a písm f) nariadenia GDPR, a zároveň z dôvodu oprávneného záujmu Správcu na poskytovaní priameho marketingu v prípade kedy nedôjde k objednávke tovaru podľa čl. 6, ods. 1, písm. a) nariadenia GDPR, a ďalej tiež z dôvodov starostlivosti o zákazníka, tzn. v prípade, že kupujúci kontaktuje Správcu so žiadosťou či požiadavkou, pre ktorej riadne zodpovedanie a vyriešenie je nutné osobné údaje kupujúceho spracovávať a prípadne predať tretím osobám, výlučne však za účelom vyriešenia žiadosti či požiadavky kupujúceho (napr. Dopravcovi).
  5. Správca spracováva osobné údaje kupujúceho tiež za marketingovým účelom, tj. za účelom e-mailových marketingových informácií, a to vždy na základe súhlasu kupujúceho. 
  6. Správca ďalej spracováva osobné údaje kupujúceho v prípade hodnotenia internetového obchodu a zakúpeného tovaru kupujúcim. O takéto hodnotenie môže byť kupujúci Správcom/prevádzkovateľom požiadaný.
  7. Správca ďalej spracováva osobné údaje kupujúceho v prípade potreby na uplatnenie práv a právnych nárokov Správcu/Prevádzkovateľa v súvislosti s predajom tovaru podľa VOP a taktiež z dôvodu potreby pre účely kontrol uskutočňovaných orgánmi verejnej moci a z ďalších obdobne závažných dôvodov.
  8. Správca spracováva tiež údaje zistiteľné automaticky pri návšteve internetového obchodu, ako sú napr. IP adresa, dátum a čas prístupu na webovú stránku internetového obchodu, informácie o internetovom prehliadači kupujúceho, operačnom systéme či nastavení jazyka, ďalej tiež informácie o zobrazovanom tovare a o pohyboch na webových stránkach internetového obchodu, prípadne tiež informácie o mobilnom zariadení, z ktorého je uskutočnený prístup na webové stránky internetového obchodu.
  9. Správca je oprávnený predať osobné údaje kupujúceho tretej osobe, a to Dopravcovi, osobe zaisťujúcej realizáciu platieb za tovar, zaisťujúcej služby súvisiace s prevádzkovaním internetového obchodu a zaisťujúce marketingové služby pre Správcu/Prevádzkovateľa. V prípade poskytnutia osobných údajov kupujúceho pre účely zaistenia marketingových služieb, teda pre účely priamo nesúvisiace s uzavretím Kúpnej zmluvy podľa VOP, je kupujúci oprávnený súhlas s poskytnutím osobných údajov kedykoľvek odvolať.
  10. Kupujúci je v súvislosti s poskytovaním osobných údajov oprávnený:
  •  
    • mať k poskytnutým osobným údajom prístup podľa čl. 15 nariadenia GDPR;
    • požadovať opravu svojich osobných údajov podľa čl. 16 nariadenia GDPR;
    • požadovať obmedzenie spracovávania osobných údajov podľa čl. 18 nariadenia GDPR;
    • vzniesť námietku proti spracovávaniu osobných údajov podľa čl. 21 nariadenia GDPR;
    • odvolať súhlas s poskytovaním osobných údajov (okrem údajov potrebných pre plnenie podľa Kúpnej zmluvy uzavretej v súlade s VOP), písomne na adresu sídla Správcu/Prevádzkovateľa uvedeného v ods. 1. tohto článku VOP alebo elektronicky na e-mailovú adresu Správcu/prevádzkovateľa, a to buildstore.sk@gmail.com;
    • podať sťažnosť k Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky.
  1. Správca uchováva osobné údaje kupujúceho:
  •  
    • po nutnú dobu (tj. Po dobu naplnenia účelu Kúpnej zmluvy a po dobu umožňujúcu uplatnenie práv a právnych nárokov z právnych vzťahov medzi Prevádzkovateľom a kupujúcim);
    • maximálne však po dobu pätnástich (15) rokov odo dňa ich poskytnutia;
    • po dobu do odvolania súhlasu kupujúceho s poskytnutím osobných údajov kupujúcim (to neplatí v prípade nemožnosti súhlas odvolať podľa ods. 7. a ods. 9 tohto článku VOP, vrátane prípadu, kedy sú osobné údaje kupujúceho potrebné pre výkon práv a povinností z Kúpnej zmluvy).
  1. Pokiaľ poskytuje kupujúci Správcovi osobné údaje tretích osôb, je povinnosťou kupujúceho informovať o tejto skutočnosti tretiu osobu a zaistiť si jej súhlas pre uvedený účel.
  2. Odoslaním objednávky kupujúcim podľa VOP potvrdzuje kupujúci, že sa zoznámil s podmienkami na ochranu osobných údajov a že s nimi súhlasí. Súhlas podľa predchádzajúcej vety sa prejavuje súhlasem vety „Odoslaním objednávky súhlasíte s obchodnými podmienkami  podmienkami ochrany osobných údajov

 

Podmienky využitia cookies

Cookies, tj. krátke textové súbory, ktoré internetový obchod odosiela do prehliadačka kupujúceho umožňujúce internetovému obchodu zaznamenať informácie o jeho návšteve kupujúcim, sú Prevádzkovateľom využívané za nasledovných podmienok:

  • pri návšteve internetového obchodu je návštevník informovaný o podrobnostiach využitia cookies;
  • zvolením tlačidla „Súhlasím“ udeľuje návštevník Prevádzkovateľovi súhlas používaním všetkých cookies;
  • Zvolením tlačidla „Nastavenia“ má návštevník internetového obchodu možnosť zvoliť k akému druhu cookies udeľuje či neudeľuje súhlas. Odňatie súhlasu nie je možné pri tzv. nutných cookies, tj. pri informáciách nutných pre fungovanie internetového obchodu, ktoré prispievajú k bezpečnému a riadnemu využívaniu internetového obchodu;
  • Prevádzkovateľ je oprávnený ukladať cookies na zariadení návštevníka internetového obchodu, pokiaľ sú nevyhnutné pre prevádzku internetového obchodu. Pre ostatné druhy cookies je nutné udelenie súhlasu návštevníka s ich využitím, a to formou zvolenia tlačidla „Súhlasím“ či „Nastavenia“.

 

 Záverečné ustanovenia, doručovanie písomností, kontakty, účinnosť

  1. V prípade, že sa ukáže niektoré ustanovenie Kúpnej zmluvy alebo VOP zdanlivým (ničotným) prípadne, pokiaľ sa preukáže jeho neplatnosť (nulita) či neúčinnosť, posúdi sa vplyv vady na ostatné ustanovenia Kúpnej zmluvy a VOP obdobne podľa občianskeho zákonníka a kupujúci aj Prevádzkovateľ sa zaväzujú bez zbytočného odkladu takéto ustanovenie nahradiť ustanovením platným a účinným, účelom sa najviac blížiace účelu nahradzovaného ustanovenia.
  2. Vzájomné práva a povinnosti vzniknuté z Kúpnej zmluvy, ako aj ostatné právne vzťahy z tejto zmluvy vzniknuté alebo s ňou súvisiace sa budú riadiť právnym poriadkom Slovenskej republiky, ktorý je rozhodným právom Kúpnej zmluvy a všetky prípadné spory vznikajúce z Kúpnej zmluvy a v súvislosti s ňou, budú súdení výlučne pred vecne a miestne príslušným súdom v Slovenskej republike.
  3. Všetky písomnosti vo vzťahu ku Kúpnej zmluve sú si zmluvné strany povinné doručovať nasledujúcim spôsobom:

3.1. adresátom je kupujúci:

  • v prípade doručovania písomností v tlačenej forme na adresu uvedenú v objednávke;
  • v prípade elektronickej pošty na adresu e-mailu uvedenú v objednávke;
  • v prípade telefonického kontaktu na telefónne číslo uvedené v objednávke;
  • na inú adresu za týmto účelom Prevádzkovateľovi preukázateľne písomne oznámenú.

3.2. adresátom je Prevádzkovateľ:

  • v prípade doručovania písomností v tlačenej podobe na adresu

Profi Tech Solution s. r. o., IČO 56827377 , so sídlom Tomášikova 12573/50E Bratislava - mestská časť Nové Mesto 831 04, Slovenská republika

  • v prípade elektronickej pošty na adresu e-mailu Prevádzkovateľa, a to: buildstore.sk@gmail.com;
  • v prípade telefonického kontaktu na telefónne číslo Prevádzkovateľa +421 903 905 241, ktoré je tiež uvedené v internetovom obchode v sekcií „Kontakty“;
  • na inú adresu za týmto účelom Prevádzkovateľom preukázateľne kupujúcemu oznámenej.
  1. V prípade zmeny doručovacích údajov zverejní Prevádzkovateľ túto zmenu na stránkach internetového obchodu a vo VOP. Odo dňa zverejnenia takto zmenenej adresy Prevádzkovateľa, sú všetky písomnosti, ktoré majú byť Prevádzkovateľovi doručené, doručované na novú zverejnenú adresu Prevádzkovateľa.
  2. Písomnosť určená zmluvnej strane sa považuje za doručené, pokiaľ nie je preukázaný opak, okamihom jej prevzatia tou zmluvnou stranou alebo okamihom odmietnutia jej prevzatia, v ostatných prípadoch tretím (3.) pracovným dňom po odoslaní písomnosti prostredníctvom prepravcu povereného doručením zásielky.
  3. V prípade doručovania elektronickou poštou (e-mail, SMS) platia nasledujúce pravidlá:

6.1. adresátom je kupujúci:

  • správa určená kupujúcemu sa považuje za doručenú dňom nasledujúcim po jej odoslaní, za predpokladu, že Prevádzkovateľ neobdrží informáciu o nemožnosti doručenia správy;

6.2. adresátom je Prevádzkovateľ:

  • správa určená Prevádzkovateľovi sa považuje za doručenú momentom potvrdenia o prijatí správy kupujúceho odoslaným Prevádzkovateľom kupujúcemu.
  1. Prevádzkovateľ je oprávnený VOP meniť podľa vlastných potrieb. Súčasťou Kúpnej zmluvy sú vždy VOP platné a účinné ku dňu uzavretia Kúpnej zmluvy.
  2. Ustanovenia vzťahujúce sa na kupujúceho – spotrebiteľa sa nevzťahujú na kupujúceho – nespotrebiteľa. Na právne vzťahy medzi kupujúcim – nespotrebiteľom a Prevádzkovateľom sa použijú ustanovenia VOP netýkajúce sa spotrebiteľa a v zbytku právne normy platné a účinné na území Slovenskej republiky.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Profi Tech Solution s. r. o., vrátane Reklamačného poriadku a Zásad na ochranu osobných údajov sú platné a účinné odo dňa 10.05.2025.